Zdeňka Michalová Počet stran:56 Formát A4 Vazba: sešitová rok vydání 2015 Sluch je vedle zraku druhým nejdůležitějším smyslem podílejícím se na mezilidské komunikaci. Oslabená schopnost sluchového vnímání neznamená, že má dítě poruchu sluchu, může však významně negativně ovlivnit výsledky dětského počátečního vzdělávání, především čtení a písemného projevu. Předložená publikace se proto snaží poskytnout náměty, jak sluchové vnímání u dítěte ve věku mateřské školy efektivně rozvíjet a případným... Celý popis
Koupit za 150 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Sluchové vnímání - Z. Michalová
Doprava:
25 Kč
131 Kč
Koupit za 131 Kč
Sluchové vnímání - PhDr. et Mgr. Zdeňka Michalová - A4
Doprava:
69 Kč
Skladem
150 Kč
Koupit za 150 Kč
Sluchové vnímání
Doprava:
54 Kč
Skladem
120 Kč
Koupit za 120 Kč
Sluchové vnímání - Michalová Zdeňka
Doprava:
69 Kč
Skladem
140 Kč
Koupit za 140 Kč
Sluchové vnímání
Doprava:
59 Kč
Skladem
163 Kč
Koupit za 163 Kč
Popis
Zdeňka Michalová Počet stran:56
Formát A4
Vazba: sešitová
rok vydání 2015
Sluch je vedle zraku druhým nejdůležitějším smyslem podílejícím se na mezilidské komunikaci. Oslabená schopnost sluchového vnímání neznamená, že má dítě poruchu sluchu, může však významně negativně ovlivnit výsledky dětského počátečního vzdělávání, především čtení a písemného projevu. Předložená publikace se proto snaží poskytnout náměty, jak sluchové vnímání u dítěte ve věku mateřské školy efektivně rozvíjet a případným nedostatkům předcházet.
Lze ji však dobře využít i při stimulaci či reedukaci v případě, že již oslabení sluchového vnímání u konkrétního dítěte registrujeme či máme potvrzeno, a to i ve školním věku. Aby dítě práce bavila, při zdolávání jednotlivých obtíží ve sluchovém vnímání splněním jednotlivých úkolů zdolává postupně s klukem Tobíkem horu, k jejímuž vrcholu vedou obláčky s čísly jednotlivých úkolů. Ty si postupně vybarvuje, až vrcholu hory dosáhne. Dítě tak postupně zvládá rytmizovat písničky, sluchově rozlišovat rytmus řeči, vytleskávat slabiky slov, u slabik určovat jejich délku, postupně sluchově rozlišovat přítomnost určité slabiky či písmene (fonému) ve slyšeném slově, pohrát si se zvukovou malebností jednotlivých slov aj.
Formát A4
Vazba: sešitová
rok vydání 2015
Sluch je vedle zraku druhým nejdůležitějším smyslem podílejícím se na mezilidské komunikaci. Oslabená schopnost sluchového vnímání neznamená, že má dítě poruchu sluchu, může však významně negativně ovlivnit výsledky dětského počátečního vzdělávání, především čtení a písemného projevu. Předložená publikace se proto snaží poskytnout náměty, jak sluchové vnímání u dítěte ve věku mateřské školy efektivně rozvíjet a případným nedostatkům předcházet.
Lze ji však dobře využít i při stimulaci či reedukaci v případě, že již oslabení sluchového vnímání u konkrétního dítěte registrujeme či máme potvrzeno, a to i ve školním věku. Aby dítě práce bavila, při zdolávání jednotlivých obtíží ve sluchovém vnímání splněním jednotlivých úkolů zdolává postupně s klukem Tobíkem horu, k jejímuž vrcholu vedou obláčky s čísly jednotlivých úkolů. Ty si postupně vybarvuje, až vrcholu hory dosáhne. Dítě tak postupně zvládá rytmizovat písničky, sluchově rozlišovat rytmus řeči, vytleskávat slabiky slov, u slabik určovat jejich délku, postupně sluchově rozlišovat přítomnost určité slabiky či písmene (fonému) ve slyšeném slově, pohrát si se zvukovou malebností jednotlivých slov aj.
Parametry
Rok vydání | 2016 |
Nakladatelství | TOBIÁŠ s.r.o. |
Autor | Zdeňka Michalová |
Počet stran | 54 |
Výrobce | Tobiáš |
Vazba | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Jazyk | české |
Váha | 185 gramů |
ISBN | 978-80-7311-157-1 |